Jonge Ouders Inloop

Beste jonge ouder(s),

Bij My Story Inloophuis nodigen we jullie van harte uit voor onze tweewekelijkse bijeenkomsten speciaal voor jonge ouders. Dit is een gelegenheid om andere jonge ouders te ontmoeten, ervaringen te delen en te genieten van heerlijke multiculturele hapjes en drankjes.

Datum: Elke twee weken op donderdag

Tijd: 11:00 – 14:00 uur

Locatie: Middachtenlaan 21, 1333 XS Almere

Onze bijeenkomsten staan in het teken van multiculturaliteit, met een assortiment van smakelijke culturele hapjes en drankjes om van te genieten. We geloven dat het delen van culturele rijkdommen en tradities kan bijdragen aan een rijke en inclusieve ervaring.

Naast het genieten van deze heerlijkheden, willen we benadrukken dat deze bijeenkomsten ook een ruimte bieden voor ondersteuning en het delen van uitdagingen. Of het nu gaat om opvoeding, werk gecombineerd met huishouden en kinderen, of andere aspecten van het ouderschap, we zijn hier om jullie te ondersteunen.

Als je vragen hebt of tegen uitdagingen aanloopt, aarzel dan niet om met ons te praten. Ons doel is om een ondersteunende gemeenschap te creëren waarin we elkaar helpen groeien en bloeien.

Breng gerust andere jonge ouders mee, want samen staan we sterker. We kijken ernaar uit om jullie te verwelkomen en samen een inspirerende tijd te beleven.

Heb je vragen of wil je meer informatie?

Vul de onderstaande link in of app/bel naar 0687651806

× Hoe kan ik je helpen?