Over ons

Stichting My Story is gevestigd in Almere en is opgericht in augustus 2020 door Angelo Maduro.  Als Kunstenaar, schrijver, verhaler verteller, kapper, timmerman en vrijwillige straatcoach signaleert hij al jaren dat jongeren ongewild terecht komen in criminaliteit door groepsdruk of armoede met alle gevolgen van dien. Afgelopen jaren heeft hij zich ingezet tijdens verschillende projecten en/of meegewerkt aan culturele en welzijns activiteiten in Almere.

Ik ben  getrouwd en vader van 4 kinderen.  Als vader vind ik het belangrijk om je in te zetten voor de jongeren. Zij zijn de toekomst van morgen. Investeren in de jongeren is van groot belang.  Ik sta graag klaar voor kwetsbare jongeren met een diverse achtergrond en problematiek op sociaal – emotioneel en maatschappelijk vlak, omdat zij vaak tussen val en schip vallen.  Iedereen heeft recht op gelijke kansen. Het wegnemen van kansenongelijkheid bij kinderen/jongeren vind ik belangrijk. Want daar begint het: als je als kind geen gelijke kansen krijgt, werkt dat de rest van je leven door tot alle gevolgen van dien.

My Story is  opgericht vanuit de overtuiging om jongeren kansen en  mogelijkheid te geven om aan hun kwaliteiten te werken en deze te versterken. De stichting heeft als doel jongeren te begeleiden en coachen door te luisteren naar hun verhaal.

Wij zetten in door te werken aan sociale vaardigheden en talentontwikkeling en hiermee een positieve bijdrage te leveren in het leven van jongeren. Stichting My Story gelooft sterk in de eigen kracht en mogelijkheden van jongeren. Wij ondersteunen en stimuleren jongeren om te komen tot een positieve ontwikkeling. In het kader van talentontwikkeling organiseren wij projecten en bieden wij trajecten aan met als doel de zelfvertrouwen en zelfstandigheid van jongeren te bevorderen (Building Together).

Visie

Stichting My Story wil jongeren ondersteuning bieden welke vastlopen zijn op diverse leefgebieden en hierdoor moeite hebben om te participeren in de maatschappij. Iedereen heeft een eigen verhaal (My Story) en met de juiste ondersteuning willen wij jongeren coachen en begeleiden. Begeleiding en ondersteuning die de stichting biedt is individueel en wordt op de jongeren afgestemd. Daarnaast biedt de stichting ook trajecten en coaching aan in groepsverband.  De coaching en trajecten zijn erop gericht om jongeren in hun kracht te zetten en te werken naar zelfstandigheid.

Missie

Stichting My Story gelooft sterk in de eigen kracht en mogelijkheden van jongeren. Wij ondersteunen en stimuleren jongeren om te komen tot een positieve ontwikkeling. In het kader van talentontwikkeling organiseren wij projecten en bieden wij trajecten aan met als doel de zelfvertrouwen en zelfstandigheid van jongeren te bevorderen.

Ons Team

Penningmeester/coach