Stichting My Story

What’s Your Story?

Als mens zijn wij snel  in reageren en oordelen over een ander. Maar is dat wel fair? Wat weten wij nou werkelijk van elkaar? Als we het verhaal van iemand kennen, wordt oordelen lastiger.

Iedereen heeft een verhaal, het maakt niet uit waar je vandaan komt. Jij bent net zo belangrijk als een ander.

Aan de buitenkant kan je niet zien wat er in iemand omgaat. Vaak denken jongeren dat zij alleen door een bepaalde situatie gaan. Er zijn genoeg jongeren die kampen met depressie, angst, teleurstellingen, een overlijden van een dierbare en het maken van verkeerde keuzes.

Bij Story time brengen wij alle heden daagse leefwerelden van jongeren op beeld. Jongeren kunnen hun verhaal doen om andere jongeren te inspireren.  Alles is gericht op elkaar op te bouwen, motiveren en samen leren.

Are you ready to share you story?

Mail naar redactie@stichtingmystory.nl of meld je aan door het formulier in te vullen.

× Hoe kan ik je helpen?