Stichting My Story

Talentontwikkeling

Vraag jij je af waar jouw krachten liggen? Je bent niet de enige. Veel mensen zijn zich niet bewust van hun talenten. En in sommige gevallen zijn ze dat wel, maar zijn ze door angst en onzekerheden geneigd om terughoudend te reageren; een gemiste kans.

Wij van stichting My Story zijn ervan overtuigd dat iedereen ergens in uitblinkt. Daarom zetten wij ons in voor talentontwikkeling onder jongeren en jongvolwassenen 13 tot 27 jaar. Dat doen we door je te helpen jouw talent verder te ontwikkelen, of als je nog niet weet wat jouw talent is deze te ontdekken. Wij vinden het belangrijk dat iedereen de kans krijgt om dit te doen. Met verschillende workshops en leuke activiteiten krijg jij de kans om uit te blinken in hetgeen waar jij goed in bent.

Ontdek je talent

Ben jij er nog niet helemaal uit wat jouw talent is? Dat is geen probleem! Wij helpen jou om dit te ontdekken zodat je dit verder kunt ontwikkelen. Wij helpen je met je talent zoeken in de breedste zin van het woord. Talenten liggen er namelijk wel in iedere branche. Of je nou topsporter wilt worden, de vetste video’s in elkaar wilt zetten of de sterren van de hemel kan koken: wij stimuleren jou om je talent verder te ontwikkelen zodat je alles eruit kan halen wat erin zit.

Talentontwikkeling voor jongeren

Wij vinden het  belangrijk dat iedereen de kans krijgt zijn of haar talent te ontdekken en ontwikkelen. Maar wat is talentontwikkeling eigenlijk?  Bij My Story gaat talentontwikkeling over ontdekken waar jij goed in bent en wat je nodig hebt om hier verder in te ontwikkelen.

Waar kun je talent voor hebben?

Bij het hebben van een talent denk je al vaak aan zingen, acteren of sporten op hoog niveau. Toch zijn er nog veel meer gebieden waarop jij een talent kan hebben. Niet iedereen is namelijk goed in sporten, zingen of acteren, maar wel iedereen heeft een talent. Als jij de kans krijgt om dit te ontdekken en daarin te groeien zal je merken dat ook jij één of zelfs meerdere talenten hebt.

Muzikaal talent

Gaat jouw hart sneller kloppen van muziek? Wie weet ligt jouw talent dan wel hier! Van zingen of rappen tot instrumenten bespelen of zelfs je eigen muziek produceren: in de muziekwereld kan je deze talenten goed benutten. Urban Skillz is een workshop onder leiding S2D2records leer jij aan je skills te werken en met de hulp van echte professionals wordt het verder ontwikkelen van je talent nog leuker. Met de beschikking tot professionele studio’s en oefenruimtes zie je hoe het er in de muziekwereld echt aan toe gaat.

× Hoe kan ik je helpen?