Ambulante hulpverlening

Ambulante begeleiding voor jongeren en gezinnen in Almere

Stichting My Story biedt ambulante begeleiding voor jongeren vanaf 18 jaar.  Ambulante begeleiding houdt in dat we jou helpen bij problemen op leefgebieden, zoals werk & inkomen, tijdbesteding en/of huisvesting en financiën. Bijvoorbeeld door jou te ondersteunen bij het zelfstandig doen van de administratie of het goed bijhouden van het huishouden. We kijken wat je zelf kan doen en hoeveel ondersteuning nodig is. We proberen samen structuur en ritme in het dagelijks leven te creëren. Zo krijg je weer overzicht en houdt je grip op het eigen leven. Soms heb je even een steuntje in de rug nodig.

Samen met jou willen we ervoor zorgen dat het netwerk zo opgezet wordt dat je na de ambulante hulpverlening zelfstandig kunt leven, zonder dat je nog professioneel hulp nodig hebt.

Begeleiding jongeren tot 18 jaar

Soms kunnen jongeren een extra steuntje in de rug gebruiken. Omdat het op meerdere vlakken even niet meer gaat. Bijvoorbeeld omdat er problemen zijn thuis of op school. Of omdat je worstelt met zelfvertrouwen en sociale contacten. Ambulante begeleiding kan hier eventueel mee helpen.  Samen met jouw ouders zullen wij kijken wat er nodig is.

Neem contact met ons op
× Hoe kan ik je helpen?